Pentru gospodine

Decembrie 25, 2009

Un sfat: la mancare, nu folosesti vinul/taria de calitate. Foloseste doar pischwasser-ul*. Asta am dezbatut cu tata aseara, dupa ce s-a aflat ca whiskey-ul al’ mai scump a ajuns in salam de biscuiti.

Ca tot suntem la bautura: cand faceti vin fiert, folositi vin la vrac, sau d’ala de tara, decat ala de la sticla. Ala de la sticla are in general conservanti/alte chimicale care nu se impaca cu fierberea. La fel si aici, nu folosi vinul bun/scump, ca dupa ce il fierbi, tot aia iti iese. Nucsoara, scortisoara, coaja de lamaie, miere, zahar, orice merge. Si la tuica fiarta: piper boabe si busuioc.

Si daca tot e Craciunul [si revelionul, ca probabil nu-mi mai aduc aminte de scris aici pana atunci] : va urez sarbatori frumoase. De fapt, imi urez sarbatori frumoase, ca sunt singurul care intra pe aci.

*pischwasser = cuvant auzit de la bunica. Il foloseste ca sa se refere la bautura slaba, ieftina, poșircă ordinara.  Imi place cum suna, si mi-am rupt 5 minute ca sa scriu aici doar ca sa folosesc cuvantul asta.

Lasă un răspuns

