Random

Ianuarie 13, 2010

La multi ani. Nu aveam vreun scop precis cand am deschis blogea si am dat ‘add new post’. De fapt, nu am nici acum. Am stat putin sa ma uit la foaia alba, si mi-am dat seama ca practic nu am nimic de zis. Sigur, s-au intamplat multe, inca se intampla, dar nu ceva intr-atat de interesant incat sa merite consemnat. As putea sa trag o postare despre cum m-am sters eu la locul de unde rasare soarele* si sa ridic asta la nivel de mare aventura. Dar de ce? Ca sa-mi demonstrez ca „uite ba, ce viata palpitanta pe mine”? Pareri sau alte ganduri dăștepte n-am, politica nu comentez si fotbal.. n-am bomboanele agricole la indemana, ca sa mearga atmosfera.

Intre timp, mi-am dat seama ca sunt multe persoane cu care interactionez destul de des, dar nu suficient cat sa-mi pese de ele suficient de mult incat sa le retin numele. Imi plac totusi gigeii astia, unii imi sunt simpatici. As putea sa scriu despre ei, pentru ca pe cat de ciudati sunt, pe atat de interesanti imi par. Il am ca exemplu pe fiul ploii, cersetorul care se plimba pe la mine prin cartier.Mai e taximetristu’**, care odata s-a uitat lung la mine, zice „șau-șau”. Nu m-am prins, ma uit si eu la el. Iar cu „șau-șau”. wtf? „șau-șau”. Il intreb „ce șau-șau vrei? N-am!”. Si-mi zice ca „mi-am luat caine. șau-șau ii zice. are limba mov si am crezut ca te intereseaza” La gagiu ii lipseste o doaga, dar e destept, sa stii. Am vorbit cu el si pe teme istorice sau politice, si avea pareri pertinente. Atat ca uneori mai lansa o dudă  ca cea cu șau-șau de te lasa masca.

Cam atat pe azi.

––

* = mirificul meu fund

** = asa ii se zice, probabil pentru ca o fi chiar taximetrist.

Lasă un răspuns

